حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

حوادث

تصاویر و مطالب فوق العاده پیرامون حوادث

احمقانه ترین جراحی های انجام شده جهان ...

 

١. "دنیس آونر" (Dennis Avner) یا به اصلاح مرد گربه نما تا به حال جراحی های زیادی بر روی صورت خود انجام داده تا به شکل امروزی خود در بیاید؛ از کاشت دندان های ببر گرفته تا جاسازی قطعاتی در زیر پوست.

۲. دکترها در چین برای نجات دست دختر بچه ای که در حادثه تصادف از بدنش جدا شده بود، به مدت ٣ ماه برای حیات سلول های عضو، به پاهایش پیوند زدند.

٣. مردی که پس از عمل پیوند یک دندان به چشم راستش، توانست بینایی خود را به دست آورد. در این عمل هشت ساعته توسط دندان وی جایگاهی برای قرار گرفتن لنز جدید در چشمش ایجاد کردند.

۴. اگر فکر می کنید پیوند دندان در چشم عجیب بوده منتظر این خبر باشید. یک متخصص نرم افزارهای کامپیوتری در فنلاند طی یک عمل جراحی عجیب یک فلاش درایو یو اس بی را در انگشت خود جاسازی کرده !

۵. این زن استرالیایی با ١۵۴ سانتی متر قد، با انجام عمل جراحی، طی ۹ ماه ۸ سانتی متر بر قد خود افزود. جراحان با شکستن استخوان پای وی در چهار نقطه و جاسازی رینگ های آهنی که به وی اجازه می داد در هر روز یک میلی متر افزایش قد داشته باشد، به این هدف جامه ی عمل پوشاندند.

۶. "اریک اسپراگو آکا" (Eric Sprague aka) یا به قول خودش مرد مارمولکی، تا کنون ١٠ عدد گلوله فلزی را در محل ابروهایش کار گذاشته است. او هم چنین دندان هایش را طوری تراشیده که بیش تر شبیه خزندگان شود. او بیش از ٧٠٠ ساعت برای خال کوبی روی پوستش صرف کرده است.

٧. این زن آمریکایی به نام "سیندی لو رامبرگ" (CindyLou Romberg) یک روز صبح بعد از خواب متوجه شد که لهجه اش کاملاً تغییر کرده و به لحجه اروپایی صحبت می کند. تنها فرضیه برای یافتن علت عمل جراحی است که او در سال ١۹۸١ بعد از یک تصادف بر روی مغز خود انجام داد.

منابع این نوشتار محفوظ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.